Parkmanagement

Voor de uitvoer van het parkmanagement zijn bedrijventerrein Wijchen-Oost en bedrijventerrein Bijsterhuizen een samenwerking aangegaan met Solaris Parkmanagement BV. Ben van de Wijgert (parkmanager), Karen Louwers (KVO) en Dante van Dal (backoffice) zijn te bereiken op 085-0640647 en via de mail info@bijsterhuizenwijchenoost.nl

Kwaliteit

Met het oog op een goede concurrentiepositie is het van belang dat bedrijven in een zo optimaal mogelijke bedrijfsomgeving kunnen functioneren. Een van de belangrijkste aspecten daarbij is de kwaliteit van uw bedrijventerrein. Een veilig, goed onderhouden en goed (digitaal) bereikbaar bedrijventerrein is van groot belang voor u, uw medewerkers en uw relaties. Het draagt o.a. bij aan een aangename werkomgeving en leidt tot het behoud, of zelfs toename, van de waarde van het onroerend goed.

Prioriteiten

De parkmanager geeft, samen met bestuur en diverse werkgroepen, invulling aan de prioriteiten van de Bedrijvenvereniging Wijchen Oost;

• Een veilig bedrijventerrein.
  • Nette kwaliteit van de groenstructuur en de openbare ruimte.
  • Goede (digitale) bereikbaarheid.
  • Netwerken, ledenwerving en belangenbehartiging naar de gemeente.
  • Collectieve inkoop; het behalen van collectieve voordelen.

Parkmanagement staat of valt bij het draagvlak van de individuele ondernemers op het bedrijventerrein. Ruim 70% van de bedrijven/onroerend goed zien nu al de meerwaarde van samenwerking en zijn lid van de bedrijvenvereniging.