Collectieve Inkoop Energie

Werkgroep Collectieve Energie

Sinds 2006 koopt Energie Inkoop Bijsterhuizen collectief elektriciteit en gas in voor een 75-tal bedrijfslocaties met een elektriciteitsverbruik van 10 miljoen kWh en een gasverbruik van 1,2 miljoen m3. Een serieus volume waarmee scherp kan worden ingekocht. In de werkgroep is een aantal leden vertegenwoordigd, die samen met Dave Lusthof van energie-adviesbureau Cinergie dit project dragen. Ook de ondernemers gevestigd op Bedrijventerrein Wijchen-Oost kunnen gebruik maken van dit collectief. Op deze pagina vindt u meer informatie over Energie Inkoop Bijsterhuizen en ook de huidige raamafspraken.

Resultaat

Bundeling van volume staat niet garant voor de “beste prijs”. Het resultaat is namelijk sterk afhankelijk van het moment waarop wordt ingekocht. Om zo goed mogelijk op ontwikkelingen in te kunnen spelen, wordt de markt nauwgezet gevolgd. Deelname aan het collectief is mogelijk voor alle leden van de Bedrijvenvereniging inclusief eventuele vestigingen buiten de regio Wijchen/Nijmegen.

Naast een scherpe inkoopprijs kunnen deelnemers kosteloos gebruik maken van het energieportaal van Cinergie. Dit biedt administratief gemak en vormt een goede basis op zoek naar energiebesparing. Steeds meer bedrijven kiezen voor groene stroom en uiteraard hoort ook dit tot de mogelijkheden.

Geïnteresseerde bedrijven kunnen hierover contact opnemen met Dave Lusthof via d.lusthof@cinergie.nl of op 06-20424621.

Leden werkgroep energie

Roy Janssen (Holland Food Service)
Roland Dekkers (DKC Dekkers Koelcombi)
Pieter Klarenbeek (Klarenbeek Confectievervoer)
Ben van de Wijgert (Parkmanager)
Pieter Bergshoeff (voorzitter Bedrijvenvereniging Bijsterhuizen en Bedrijvenvereniging Wijchen-Oost)

Profiteer van uitzonderlijke energieprijs

Bedrijvenvereniging Bijsterhuizen koopt al jaren collectief elektriciteit en gas in voor bijna 100 bedrijfsgebouwen. Het laatste inkoopmoment dateert van 12 juni 2016 en dat was een schot in de roos. Door economisch herstel zijn marktprijzen voor energie sindsdien zo’n 18% gestegen!

Neemt u nog niet deel aan Energie Inkoop Bijsterhuizen? Maak dan nu gebruik van de beperkte inkoopbuffer en profiteer alsnog van de energieprijzen waarvoor het collectief vorig jaar heeft ingekocht. Bij interesse kunt u contact opnemen met Dave Lusthof via d.lusthof@cinergie.nl of op 06-20424621.