ICT-apparatuur voor hergebruik

Lever uw afgedankte ICT-apparatuur in voor hergebruik

Heeft u nog oude ICT apparatuur waar u geen gebruik meer van maakt, zoals computers, printers of beeldschermen? Laat ze dan ophalen en op een duurzame manier verwerken.

Bedrijvenvereniging Wijchen-Oost heeft in samenwerking met D-two uit Elst een programma opgestart waarbij bedrijven makkelijk op een duurzame manier van hun oude hardware af kunnen. Hierbij staat hergebruik en dataveiligheid centraal.

D-two haalt kosteloos uw oude hardware op. Zij doen dit iedere eerste maandag van de maand. Door het inleveren van hardware bij D-two creëert u werkgelegenheid voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

kunstwerk-rotonde-vijverlaan-wijchen - Bedrijvenvereniging Wijchen Oost

Een ophaal inplannen

Heeft u oude hardware staan en wilt u dat D-two dit komt ophalen? Meld uw ophaal dan aan via het webformulier van D-two. Hier kunt u aangeven hoeveel hardware u heeft en wanneer het opgehaald kan worden. D-two zorgt er dan voor dat de hardware op de afgesproken dag bij u wordt opgehaald.

Dataveiligheid

U wil natuurlijk niet dat uw data op straat komt te liggen. D-two gaat zorgvuldig met uw hardware om en zorgt ervoor dat alle data gewist wordt. Hiervoor maakt D-two gebruik van Blancco software. De hardware wordt zorgvuldig nagekeken en er wordt bepaald of de hardware nog opnieuw als geheel product ingezet kan worden. Lukt dat niet, dan wordt het product ontmanteld en gerecycled.