Collectieve zorgverzekering CZ en VGZ

Namens Emile Poos – Poos Assurantiën

Zoals elk jaar informeren wij u over de mogelijkheden van de Collectieve Zorgverzekeringen voor de leden van Bedrijvenvereniging Wijchen-Oost. Zowel CZ als VGZ bieden collectieve kortingen met ruimere dekkingen in de collectieve aanvullende verzekeringen (Fysio, Orthodontie, Preventie etc.).

Voor vragen over vergoedingen etc., bezoek aan bedrijf of aan huis kunt u bellen met Poos Assurantiën te Wijchen 024- 645 46 23 of stuur een bericht aan info@poosassurantien.nl

Emile Poos
Poos Assurantien
Woeziksestraat 692
6604 CH Wijchen

Cadeaucheck Wijchen-Oost

Bekijk hier de cadeaucheck Bedrijvenvereniging Wijchen-Oost.

Klik op het logo hiernaast voor meer informatie en het maken van een berekening.

• CZ collectiviteitsnummer: 2609967
  • VGZ collectiviteitsnummer: 13463

Belangrijke wijzigingen 2022

Via onderstaande link leest u meer over de mogelijkheden en kortingen op de premie

Wijchen-Oost
Nieuwsbrief collectieve zorgverzekering

Collectieve premies kunnen afwijken van individuele premies om redenen van een ruimere ‘collectieve inhoud’ zoals fysio, tandheelkunde, preventie, orthodontie etc.

VGZ verzekerden

VGZ kent geen wachttijd voor Orthodontie in aanvullend pakket ‘Tand Werkt Beter’ (max. € 2.000,- vergoeding). Dit betekend voor VGZ verzekerden:

• 4% korting op de basisverzekering
  • 15% korting op aanvullende verzekeringen
  • 10% korting op tandartsverzekeringen

VGZ biedt collectief verzekerden hun gratis ‘gezondheidsplatform’ aan. Deze is te vinden via de website van VGZ.

CZ verzekerden

CZ kent m.i.v. 2020 een wachttijd van 1 jaar op Orthodontie. Wachttijd geldt niet voor het aanvullend pakket ‘Gezinnen’. Dit betekend voor CZ verzekerden:

• 3,5% korting op de basisverzekering
  • 10% korting op alle aanvullende verzekeringen

CZ biedt collectief verzekerden hun gratis ‘gezondheidsplatform’ aan. Deze is te vinden via de website van CZ.